luni, 31 martie 2014

Bilet de acceptare

Crezi că e suficient să te naști și, gata, ești acceptat? Naivule/naivo! Dacă nu vei fi heterosexual, va trebui să treci proba acceptării. Va trebui să te justifici la nesfârșit, la fel ca și părinții tăi, dacă vor fi atotacceptatori și atottoleranți. Poate într-un sfârșit vei reuși să obții biletul de acceptare, după ce vei parcurge toate probele acceptării. Dar asta nu înseamnă nici pe departe că ciclul și ritualurile acceptării se vor încheia vreodată pentru tine.

Ei și ce dacă nu ai ucis pe nimeni? Faci parte din tagma celor care trebuie să se dezvinovățească, să ne convingă tot timpul că trebuie acceptați și tolerați, că sunt și ei oameni... Unde te crezi, ai căzut din cer? Fără coming out nici să nu îndrăznești să te crezi sincer și autentic!

- Vrei bilet de acceptare? Ieși din dulap!
- Dar nu mă interesează schema voastră de acceptabilizare și tolerantizare!
- OK, trăiește ascuns atunci.
- De unde ai luat-o că sunt „ascuns”? Trebuie să mă simt nefericit că nu fac confesiuni periodic despre specificul sexualității mele, cerșind acceptare și tolerare? Eu mă simt foarte bine în pielea mea și nu am nevoie de genul ăsta de reclamă ca să mă simt liber.
- De fapt, din cauza unora ca tine, care stau „în dulap”, lumea e așa neinformată și intolerantă.
- Dacă vrei să mă folosești în calitate de material informativ, didactic, nu cred că ai găsit omul potrivit. Încearcă să găsești pe altcineva.
- Deci, nu vrei bilet de acceptare?
- Bagă-ți-l în cur, pliz.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu