duminică, 14 iulie 2013

Un bărbat poate fi adevărat numai dacă fumează

pohuelVine o generație nefumătoare, cu nasul în iPhone și coafura lui Dima Bilan. O generație cu un standard al masculinității genetic modificat. Dar sănătoasă”. (am impresia că e un blogher)

Oh, cât m-am distrat citind sentința asta mai profundă decât profunzimea. Încercam zadarnic să-mi imaginez cum arată un bărbat adevărat care nu fumează, dar imaginația m-a tras pe sfoară. Și ce o fi având coafura lui Dima Bălan? E urâtă pentru că nu conține un tub de gel în ea? Nu știu, pentru că nu am văzut-o niciodată. Mă întrebam doar.

Cred că de mâine las dracului calculatorul și mă apuc de fumat. Vreau și eu să am o siluetă de bărbat adevărat, cu cod genetic bărbătesc. Dar cât timp nu fumez, n-am nicio șansă evident.

Ce nostimi sunt băieții cu degete subțiri, de domnișoară fină, cu o figură care nu emană niciun pic de virilitate, și care-și scuipă mucii pe stradă, care fumează ca niște boschetari, compensând astfel deficitul de masculinitate. E minunat să fii în calea flegmei lor, în care poate plutesc și bacili Koch, fumători ofticoși care acced astfel suveran la statutul de bărbați adevărați, cu ADN în regulă. Mă rog, trasul de fiare necesită un pic mai mult efort decât trasul din țigară. Și dacă rezultatul final e același, nu e mai ușor să devii bărbat adevărat cu o gură mai puturoasă decât o latrină, cu dinții și unghiile galben-maro de la fumul de țigară, cu o dâră de flegmă din urma-ți decât să pierzi timpul cu sportul ori modul sănătos de viață, care e unul pentru fraieri, evident.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu