joi, 18 iulie 2013

Chirtoacă cel Dur incită la violenţă. Căţeii pl-işti reacţionează prompt

chirtoacaMai mare complexat ca Sorbonel nu am văzut până acum. Pentru că nu are aspect solid, ca alţi politicieni, el simte nevoia să folosească un limbaj violent, de "mujâk" adevărat. Totuşi, aspectul lui e cam prizărit, nu pare să aibă vreo centură la arte marţiale, deci discursul lui macho urmăreşte alt scop, şi anume incitarea la violenţă. Ceva de genul "băieţi, luaţi măsuri, eu nu pot, statutul nu-mi permite, dar voi puteţi să-i daţi la bot". Nu întâmplător, pe Facebooc, haita pl-istă a început să ameninţe cu violenţa pe ziaristul şi activistul social, care nu aleargă să-i înregistreze pârţurile, alegând să-l informeze în schimb, fără prea multe reverinţe, cât valorează cu adevărat.

Pe de altă parte, cel mai alogic în discursul lui Kirto de astăzi, pe care l-am auzit de nenumărate ori, este faptul că el încearcă să discrediteze protestul unor oameni pe motiv că acesta ar fi politic, deci fără pretenţii de validare. Dar el însuşi e politician! Respectiv, tot ce face el şi ce spune este lipsit de valoare, cu interes ascuns, meschin etc.

Presa acum ne relatează cu multă pasiune despre distrugerea turnichetului, ca şi cum ar fi vorba de împrăştierea unor moaşte dintr-o biserică. Dar niciunul din ei nu ne-a informat despre momentul instalării acestei bariere nedemne de un primar autoproclamat liberal. Aş fi privit cu mare interes un reportaj la temă, că de discursul de lemn al lui Sorbonel mi s-a acrit ca de mere pădureţe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu