joi, 18 noiembrie 2010

Lioñea gheterosexualu'

Ia ascultaţi aici. Eu îs gheterosexual. Dacă nu-mi place de cineva, îl fut. Dacă la un pidaraz nu-i plac femeile, îl fut. Dacă la o muiere nu-i place ce am eu între picioare, o fut. Se ştie că Dumnezeu o lăsat bărbat şi femeie pe pământ, nu bărbat şi bărbat sau femeie şi femeie. Aşa că, repet! Dacă la o muiere nu-i place ce am eu între craci, o fut. Pentru că-i anormală şi trebuie izolată! La fel şi cu pidaraji care se ling între ei. Îi fut. Dacă vor asta, ap' eu îi învăţ minte. Să nu mai vreie altă dată. Ş' ap' ce păţesc aiştea dacă nimeresc la puşcărie. Acolo mujîcii îi învaţă ce însamnă viaţa. Da' eu aici îi fut. Pidaraji trebu' futuţi.

- Dap' matale nu eşti heterosexual? Cum reuşeşti să te exciţi la vederea unui alt bărbat?
- He he he, dap' eu n-o fac cu plăcere. Eu numai îi pedepsesc. Şi îi educ.
- Aaaaa, deci matali eşti pidaraz activ?
- Care pidaraz, fa? Eu îs mujîk normal! Vezi c-am sî-ţi fut botu' amuş.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu