joi, 11 noiembrie 2010

Încercări disperate de a face diferenţa între candidaţii electorali

Deoarece n-am reşit să fac diferenţă între partidele ce concurează pentru un loc în Parlament, toate părând că au fost făcute de o mamă sau clonate la un incubator, am decis să-mi creez nişte criterii subiective şi arbitrare care să-mi ajute să votez dezgustat cu unul din ele. Că doar n-oi face-o voios atâta timp cât nu mă simt reprezentat, cât schimbul e asimteric şi nedrept, eu oferindu-le votul de fraier, iar ei mie - doar un rânjet de şmecher.

Şi iată cum voi delimita înte partidele siameze. Voi ţine cont în primul rând de intensitatea cu care partidele şi-au afişat relaţiile cu clerul şi reprezentanţii naţional-comunismului gen Adrian Păunescu. Lider aici sunt PL-iştii. Dacă la scrutinul precedent am votat cu ei, în defavoarea PLDM, acum, pe ultima sută de metri, aceştia s-au discreditat total. Cei de la PLDM par să nu se mai afişeze cu aceeaşi obstinaţie în public cu bărboşii în rase ori cu confraţii lor rivali ce distribuie reviste colorate şi biblii prin oraş şi pe la uşile oamenilor, chiar dacă au în rândurile lor un candidat protestant. S-ar putea ca amănuntul în cauză să fie decisiv pe 28 noiembrie, înclinând balanţa în favoarea lor. În plus, ei nu au făcut spectacol, ca Dorin Chirtoacă şi liberalii lui, din eroizarea versificatorului bombastic, poetul de curte al lui Ceauşescu, Adrian Păunescu. Prin urmare, ar mai fi o bilă albă.

Deci, după cum spuneam mai sus, dacă tot nu s-a obosit să-mi reprezinte nimeni interesele în organul legislativ suprem al ţării, măcar demagogic, voi fi cu acei care nu-şi fac capital politic pe seama instituţiilor medievale ce nu ne permit să evoluăm, menţinându-ne în chingile tradiţiilor, stereotipurior, a înapoierii, intoleranţei şi discriminării. Pentru că n-am de ales atâta timp cât comuniştii ameninţă să revină la putere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu