luni, 11 august 2014

Îmi bag piciorul în patriotism când sunt fraierit

bereGata, m-am săturat să fiu fraier. Mi-am băgat piciorul în fructele moldo, în berea moldo și am început să cumpăr bere ucraineană sau rusească, că sunt la același preț ca și cea locală sau chiar mai ieftină, în locul fructelor locale care concurează ca preț cu cele exotice de prin Africa și Asia. Mai cumpăr și sucuri moldo, de anul trecut, care, la fel, sunt mai ieftine decât fructele proaspete sau alterate de anul ăsta, deși ele au fost procesate, ambalate etc.

Deci, vă rog să nu mai bociți că nu aveți unde vă vinde fructele! Și mai ales, nu cereți compensații din bugetul public, adică de la consumatorii care nu se pot apropia de fructele voastre extrem de scumpe. Nu rezistați în business-ul ăsta? Orientați-vă spre alt gen de afaceri, care vă aduce profit. Dar sunteți cam obraznici, nu-i așa, când pretindeți compensații în situația când fructele voastre sunt la prețul aurului pe piața locală.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu