marți, 5 august 2014

Blestemul fanilor „Inamicul Public” a funcționat :)

Citind azi o știre, m-a pufnit râsul. Dorin Scobioală, acum fost producător la Jurnal TV, se plânge că a fost disponibilizat mișelește, când se afla în vacanță în Turcia, fără ca să fie anunțat în prealabil. „Aflându-mă în vacanță, în Turcia, am fost anunțat de șefa de la Resurse Umane „Jurnal” TV, că în 31 iulie, contractul meu și al colegei mele, producătoarea „Deșteptării de Week-end”, Doina Iovu au expirat și nu vor mai fi prelungite”. Mai mult, Dorin se arată extrem de scandalizat că nici măcar nu a fost anunțat în prealabil referitor la decizia în cauză: „Foștii mei „șefi” nu au avut curajul să ne anunțe personal despre această decizie, nici măcar printr-un mesaj. ” Hmmmm, Dorine, dar tactica asta nu cumva chiar de tine a fost inventată? Amintește-ți că, în calitate de proaspăt producător la Jurnal, anul trecut exact același lucru l-ai făcut anume tu, din câte am înțeles, în cazul lui Oleg Brega și a superpopularei lui emisiuni, Inamicul Public, extrem de îndrăgită de un număr impresionant de oameni. Vezi că mnezo nu bate cu bățu, ci cu ghioaga? Ironia sorții e că au scăpat de tine exact în modalitatea în care ați eliminat Inamicul de pe piață.

În continuare, Dorin susține indignat că Jurnalul e condus de o gașcă de diletanți și că ”„Sindromul „Elena Ceaușescu”, agravat de incultură, agramație, marasm și paranoia, duc la fund corabia, construită prin munca a sute de oameni și o investiție de zeci de milioane de Euro”. Întâmplător, dagă producător, nu ai contribuit și tu direct la formarea acestei stări de fapt în colectivul în care ai activat?

Poate măcar acum veți reuși să înțelegeți furia și dezolarea acelor spectatori care s-au trezit fără o emisiune valoroasă, în care nu se discutau intrigi de partid, ci erau scoși în vileag hoți, bandiți, mafioți, funcționari corupți și incompetenți etc. O demisie meritată, zic eu, și mai ales extrem de inspirată ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu