vineri, 7 septembrie 2012

Cu ce e mai rea o ciocănitoare decât un peşte?

Dacă tot am invocat-o pe Ciocănitoarea Woody într-un text, mi-am amintit de o situaţie amuzantă cu această ocazie. Eram la şcoală, iar alături de mine stătea o colegă, cu o cosiţă amuzantă, pe care o văzusem într-un desen animat la Woody. Involuntar, am vociferat asocierea cu glas tare şi nici prin gând nu mi-ar fi trecut că o voi insulta într-un hal fără de hal pe dra X. - Parcă eşti leit Ciocănitoarea Woody! - Tu eşti wăi, ciocănitoare, ai înţeles! Vezi că ai să ai probleme, se îndârji ea ofensată şi mânioasă. Am rămas mască. Nu înţelegeam de ce a jignit-o în ultimul hal asemănarea cu Ciocănitoarea Woody - un personaj extrem de isteţ, inteligent şi şmecher, care reuşeşte să iasă victorioasă din orice intrigă. Este adevărat că eu nu cunoşteam alte sensuri ale cuvântului ciocănitoare, care se asoocia în imaginarul meu pur şi diafan doar cu pasărea propriu-zisă şi cu personajul de desen animat. Sensul argotic l-am aflat mult mai târziu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu