sâmbătă, 19 aprilie 2014

Business moldovenesc

Mergeam spre gară şi m-am oprit brusc. Brusc şi înspăimântat. Pe pragul unui magazin stăteau lungiţi 3 sau 4 dulăi masivi, imponzanţi. Am decis să mă întorc şi să o iau pe o cărare mai lăturalnică pentru că nu eram deloc sigur că vor rămâne întinşi pe tot caldarâmul din zona magazinului şi când voi trece prin preajma lor. Le putea căşuna orice şi atunci gleznele mele, şi nu doar, ar fi avut de suferit.

După un sfert de oră, am revenit să văd dacă sunt tot acolo. Stăteau în aceeaşi poziţie şi în acelaşi loc. Nu am văzut niciun client să intre în magazinul respectiv, pe al cărui firmă am observat nişte cifre - 24/24. Nu cred că tre să te temi neapărat de câini ca să-ţi faci griji de propria securitate şi sănătate, în situaţia când tre să parcurgi un traseu atât de periculos. Totuşi, administraţiei sau proprietarului magazinului nu pare să le pese prea tare de vânzări, judecând după cum se raportează la paznicii patrupezi fioroşi, care supraveghează vigilent intrarea.

Apropo, cazul nu e unul izolat, am remarcat maidanezi ce prezintă pericol pentru cei ce vor să intre în magazine şi din alte zone ale Chişinăului, şi de fiecare dată am renunţat să mai intru în ele.

Un comentariu:

  1. Mama idiotilor este mereu gravida. Cele mai bune exemple sunt alea cu restaurante la usa carora sta banca de pureci lingandu-se la sula. Pofta buna!

    RăspundețiȘtergere