marți, 21 ianuarie 2014

Politicienii moldavi și Facebook-ul

dodikAm scris un comentariu la o postare de pe FB a lui Dodon, în care acesta ne informa că găgăuzii sunt adepți ai independenței RM, respectiv referendumul lor e justificat și legal. Le-am reproșat socialiștilor aborigeni că susțin acțiuni ilegale sub masca unui scop nobil și că e vai de capul statului ăsta cu asemenea stataliști, urându-le să nu ajungă niciodată în parlament. Nu am folosit niciun cuvânt injurios ori indecent, nu am trollat, am comentat doar cuminte la temă. Și care a fost reacția lui Dodon? M-a blocat.

Iată cum înțeleg politicienii moldavi să interacționeze cu publicul. Acceptă doar lingușitori în preajmă, iar criticii ce le comunică adevăruri dureroase sunt înlăturați imediat. Am spus politicieni pentru că m-au blocat membri ai mai multor fracțiuni politice, și de la Guvernare, și din opoziție: Iurie Munteanu, Oleg Efrim (ăsta m-a scos din frienzi pentru că-l întrebam de multe ori sarcastic despre cum decurge reformarea justiției), Șelin, Petkov, Stepaniuc și încă mulți alții care iubesc adevărul ca sarea-n ochi (de peștișorii mărunți ca Pascaru ori Garbuz nici nu mai are rost să spun ceva).

P.S. Apropo, am remarcat că politicienii din opoziție se „împrietenesc” mult mai repede decât cei de la guvernare, care nu acceptă cu una cu două cererile de prietenie pe Facebook :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu