luni, 12 august 2013

Crime sexuale sinistre în RM

Ştirile din mass-media locală încep să semene tot mai mult cu ceea ce relatează presa din India ori din ţările arabe. Doar astăzi, am citit două informaţii sinistre. Iniţial, am crezut că e vorba de întâmplări din alte ţări, pentru că gazeterii locali născocesc titluri ambigue, ascunzând esenţa ştirii, ca să te intrige, să te forţeze să o accesezi. Într-un final, ajungi să afli că, de fapt, e vorba de crime comise departe de RM. Totuşi, astăzi a fost vorba de ţinuturile noastre mioritice. Mai întâi am aflat că, într-o localitate din Ialoveni, 7 haidăi ar fi violat o fată pe care unul din ei a atras-o în capcană, într-un microbuz. Dar crima nu s-a rezumat doar la atât. După 5 zile, conştienţi probabil că fapta lor poate ieşi oricând la suprafaţă, ei au pătruns în casa fetei ce susţine că a fost violată de către ei, încercând să o ardă de vie. Deci dosarul, în cazul în care a fost deschis, include o mulţime de crime grave. Totuşi, suspecţii sunt cercetaţi în libertate.

Apoi, am mai citit chiar acum o ştire macabră. La Ocniţa, un tânăr de 27 de ani a fost bătut şi violat într-o pădure, fiind găsit abia a doua zi de către un localnic, într-o stare gravă.

Mie ştirile astea îmi amintesc de ţări în care instinctele sexuale sunt înăbuşite violent, interdicţiile dure provocând crime sinistre. Am citit multe ştiri de genul ăsta, produse în India ori Egipt, unde au loc violuri chiar în spaţiul public, în timpul unor manifestaţii. Se pare că şi noi nu suntem prea departe de ei la acest capitol. De altfel, şi atitudinea organelor de profil e cam aceeaşi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu