luni, 8 iunie 2015

Impresii de la o plimbare prin Chișinău

Pe Ștefan cel Mare colț cu Armenească, o indiană îl monitorizează pe un ins cu dereglări psihice, care cerșește îmbrăcat în haine de iarnă. Deși a rugat-o să-l dea mai la umbră, ea nu a reacționat. Totuși a venit la el peste câteva clipe și i-a aprins o țigară. Ea stă la umbră, sub un chiosc.

Pe la Universitatea de Medicină, un lungan de vreo doi metri mi s-a postat brusc în față și îmi spune: „Vîrucește-mă cu 5 lei”. L-am refuzat politicos: „Îmi pare rău, n-am”. Iar el îmi răspunde: „Probleme nu-s” :) Cred că insul a prins manierele de la gopnicii din Moscova și acum le pune în aplicare aici. După aspect, nu părea să sufere de lipsuri, o făcea mai degrabă din distracție și interes de pațan dur, să vadă cum reacționează victimele.

O educatoare de grădiniță se strofoca pe str. Neaga la copii că nu se țin de mână în timp ce merg pe trotuar: „Anișoara, aici nu ești la tine în pat, ci pe stradă, trebuie să te ții de mână!”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu