sâmbătă, 28 septembrie 2013

LEGITĂȚI. Dacă ești director, îi disprețuiești pe cei ce spală podelele

În calitate de mare boss la un canal tv, eu nu aș risca să comentez iresponsabil, așa cum am remarcat de multe ori, pe FB, că face unul din șefii Jurnalului. Un ultim exemplu. El se referă cu dispreț, în unul din comentariile sale, la unii care au decis să părăsească RM, cam în felul următor: scubidubi Deci, un artist, dacă nu reușește să se impună acasă și pleacă peste hotare, e un ratat, fără niciun drept de apel? La fel sunt și medicii, inginerii, constructorii etc. care mureau de foame aici și au decis să să emigreze, în speranța că le vor face o viață mai ușoară măcar odraslelor? Și meseria de dereticătoare este ignobilă în sine? Pariez că și angajații Jurnalului au nevoie de persoane care să le facă curat în redacție, că altfel ar risca să fie îngropați de jeg. Merită cineva care spală podele și menține curățenia o astfel de atitudine?

Cu astfel de comentarii, am impresia că Jurnalul va fi vizionat doar de rudele celor angajați la canalul în cauză, dar și acelea peste unul/una. Personal, nu aș viziona un canal tv, în care unul din directorii lui mă consideră ratat doar pentru că am plecat dintr-o țară ce nu-mi putea oferi nimic, condamnându-mă la sărăcie cronică.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu