marți, 15 ianuarie 2013

Vreau un Marchiz de Sade pe Aleea Clasicilor

Păcat că nu avem un scriitor de calibrul Marchizului de Sade. Mi-ar place să fac poze acolo, să mănânc hot-dog-uri (nu obişnuiesc să depun flori la monumente). Mai ales că monumentul meu favorit nu ar fi spurcat niciodată de prezenţa politicienilor, cu diverse pretexte şi ocazii.

Dar nu numai hotdoage aş mânca eu la monument. Mi-ar plăcea să-l imit şi pe Diogene, având girul mentorului meu spiritual, ar fi binevenite şi nişte spectacole în aer liber, cu scene din orgiile înfăţişate în lucrarea originală.

Ia spuneţi şi voi, nu e mai interesant aşa, decât să vezi mutre de bovine ce se chinuie să recite câteva versuri facile, cu rimă ca în "Căţeluş cu părul creţ", din creaţia vreunui considerat nemuritor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu