duminică, 6 mai 2012

Maya tvaya ne panimaet

Eram într-un parc, pe o bancă, şi alături se chinuiau să converseze două persoane de vârstă diferită. Se pare că nu se prea înţelegeau pentru că discutau în limbi diferite şi dialogul semăna mai degabă cu un monolog, din care fiecare înţelegea doar ce intuia. - S dniom Pabedî! - De ce mă înjuri, nene? Eu parcă nu te-am insultat cu nimic. - Naşî de... - Nu-mi spune despre debili că nu mă interesează. - ...naşi dedî asvabaghili vas! - Du-ti wăi di ishi cu debilii tăi, parcă ţi-am spus odată că nu mă interesează. - Mî vsio pomnim kak... - Ap' cacă-te, da' lasă-mă pe mine în pace. Ce vrei, să te şterg la fund? - Naşî dedi, oni vas spasli, bez nih vî ne jili i radovalisi jizniu segodnea... - Iar mă bate la cap cu debilii lui. Du-ti wăi di ishi şi mai lasă-mă, nu ma moronci! Sursa imaginii: facebook.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu