joi, 15 iulie 2010

Două gagici şmechere

Două gagici şmechere se plimbă cu buzele ţuguiate pe stradă privind dispreţuitor prin părţi. Fiecare ţine în mână câte un Red Bull şi se simt puternice şi importante. Una din ele îi propune celeilalte:
- Poate gustăm şi o îngheţată?
- Îngheţată??? Drept cine mă iei?
- E tare băiatu' de la colţ, cu cola, nu-i aşa?
- Da, l-aş fute o dată!
- Cred că şi-a băgat silicon în buci.
- Nu contează, sper că nu şi-o injectat şi-n sculă. Da' mi-aş trage-o o dată cu el, cu tot cu siliconul lui.
- Daaa, eu nu mi-aş băga niciodată silicon în sâni.
- Termină că mi se întoarce stomacul. În poola mea! Ca întotdeauna, nu te laşi până nu spurci o discuţie frumoasă şi interesantă. Să lăsăm femeile şi ţâţele lor. Uite câtă marfă 'n jur, pe gustul nostru.
- De acord. Hai să mai luăm o bere. După aia, agăţăm pe cineva şi i-o tragem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu