joi, 29 august 2013

Diferențe de prețuri enorme în farmacii

Atenție la ce farmacii vă cumpărați medicamentele. Mă refer, evident, la cei care nu obișnuiesc să arunce banii în vânt pentru că au prea mulți. Azi am verificat cât costă o pastilă pe care mi-a recomandat-o medicul meu dentist, care știa că prețul ei e aproximativ 38 de lei. La prima farmacie am avut surpriza să aflu că pastila în cauză costă 293 de lei. Am decis să merg, panicat, la altă farmacie învecinată, unde prețul ei a scăzut substanțial, până la 82 de lei, dar tot încă departe de prețul scontat. În cele din urmă, am reușit să găsesc pastila "de aur" la prețul de 35 de lei, tot în apropiere de cele două farmacii cu prețuri exagerate (cel puțin la antibioticul pe care-l căutam eu).

Concluzia ar fi să nu cumpărați medicamente din prima farmacie întâlnită în cale, pentru că s-ar putea să plătiți dacă nu însutit, cel puțin înzecit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu