marți, 26 iunie 2012

Eroii lui Caragiale sunt veşnic vii

M-a abordat cineva pe FB, rugându-mă să-i şterg un comentariu făcut pe Curaj pentru că are numai neplăceri din cauza lui: "Buna ziua, am facut un comentariu pe site-ul curaj.net si v-as ruga sa il stergeti sau cel putin sa modificati numele. Nu vreau sa imi apara numele acolo. Prezenta numelui meu acolo imi face mai mult rau decat bine". La început, am crezut că e vorba de un comentariu făcut recent, dar când m-am uitat peste ultimele comentarii, n-am zărit nimic semnat de el. Apoi m-am gândit să-l găsesc după nume. În cele din urmă, am găsit un singur comentariu în arhiva Curajului, al celui terorizat zi şi noapte de opinia pe care a expus-o aici. Când l-am citit şi m-am uitat la data postării, am pufnit în râs. Tre' să recunosc că şi acum râd. Iată ce a scris victima liberei exprimări, la 28 august 2006, şi de atunci, probabil, nu a mai putut dormi liniştit: "Basarabia va devenii din nou pamant romanesc. ” Mai bine mai tarziu decat niciodata, dar mai bine mai devreme decat mai tarziu.” Acum e semnat doar Anonim, pentru că i-am satisfăcut cererea. Rămâne de văzut când va deveni Basarabia din nou pământ românesc cu asemenea adepţi fideli şi viteji :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu